Pirkimo sąlygos ir taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato fizinio ar juridinio asmens, įsigyjančio prekes elektroninėje parduotuvėje www.veidrodis123.lt (toliau – Pirkėjas), ir Euro Gis, UAB (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę. Įsigydamas prekes Pirkėjas sutinka šių Taisyklių laikytis.

2. Pirkimo–pardavimo sutarties sudarymas

2.1.  Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamas prekes ir suformavęs prekių krepšelį bei pasirinkęs apmokėjimo ir pristatymo būdą paspaudžia mygtuką „Pirkti“ ir sumoka už prekes pilną arba dalinį mokėjimą. Ši sutartis galioja iki visiško Pirkėjo ir Pardavėjo pareigų pagal šias Taisykles įvykdymo.

2.2. Visos tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytos pirkimo-pardavimo sutartys registruojamos ir saugomos elektroninės parduotuvės www.veidrodis123.lt duomenų bazėje.
2.3. PVM sąskaita–faktūra siunčiama po užsakymo įvykdymo elektroniniu paštu į sutarties sudarymo metu nurodytą elektroninio pašto adresą.
2.4. Visos prekės yra laikomos Pardavėjo nuosavybę kol Pirkėjas nesumoka visos sumos už jo užsakyme pateiktas prekes ar paslaugas.

3. Pirkėjo teisės

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje www.veidrodis123.lt , vadovaudamasis Taisyklėmis ir pirkimo metu galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jeigu prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, ir jei ji nebuvo naudojama.

4. Pirkėjo pareigos

4.1.  Pirkėjas privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
4.3. Pirkėjas, naudodamasis elektroninės parduotuvės www.veidrodis123.lt paslaugomis, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių ir kitų Pardavėjo nustatytų sąlygų bei nepažeisti galiojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų.

5. Pardavėjo teisės

5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabiliam veikimui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
5.2. Susidarius ypatingoms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visam laikui nutraukti elektroninės parduotuvės www.veidrodis123.lt veiklą, apie tai iš anksto neinformavęs Pirkėjo.
5.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.
5.4. Pardavėjas, kilus neaiškumų dėl užsakyme pateiktos informacijos, susisiekia su Pirkėju jo nurodytu telefonu arba elektroniniu paštu. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 (tris) darbo dienas.

6. Pardavėjo pareigos

6.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia jokių garantijų, kad elektroninė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad duomenų perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius su elektroninės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.
6.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą ir teisę į jo asmeninės informacijos, nurodytos elektroninėje parduotuvėje www.veidrodis123.lt , apsaugą. Ši informacija gali būti atskleista tik Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka. Pardavėjas ją naudoja „Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse“ nustatytais atvejais.
6.3. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pateikti užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 14 dienų. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.

7. PREKIŲ PRISTATYMAS

7.0. Užklausas dėl pateikto užsakymo įvykdymo termino patikslinimo siųsti el. paštu: [email protected].
7.1. Pirkėjas, atlikdamas užsakymą, sutinka, jog užsakymas bus pristatytas kurjerių tarnybos. Užsakymo pristatymas Lietuvoje mokamas pagal pasirinktą pristatymo būdą apsipirkimo metu. Prekių pristatymui į Neringą gali būti taikomas papildomas mokestis, todėl prieš pateikdami užsakymą susisiekite su mumis el. paštu [email protected]
7.1.1. Pirkėjas turi teisę pasirinkti vieną iš žemiau išvardintų pristatymo būdų:
7.1.1.1. Pristatymas nurodytu adresu. Siunta bus pristatyta Jūsų nurodytu adresu kurjerio pagalba, t.y. iki tos vietos kur laisvai gali privažiuoti krovininis transportas.
7.1.1.2. Pristatymas nurodytu adresu SU VEIDRODŽIO MONTAVIMO PASLAUGA. Siunta bus pristatyta nurodytu adresu. Prekė saugiai užnešama, išpakuojama ir surenkama, darbuotojai išsiveža visas pakuotės atliekas ir sumontuoja baldą su pajungimui prie esamo atvesto el. įvado.
SVARBU! Baldo tvirtinimas prie sienos yra montuotojo atsakomybė, už esamus inžinerinius tinklus sienoje, kurių neįmanoma pastebėti išoriškai yra atsakingas pirkėjas, jei montavimo metu pažeidžiami šie tinklai, vykdytojas neprisiima atsakomybės už pažeidimus.
7.2. Prekių pristatymo Pirkėjui sąlygos:
7.2.1. prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas (gavėjas).
7.2.2. pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą bei kontaktinį asmenį, bei telefono numerį.
7.3. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs ir netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo tiekėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų ir nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
7.4. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne pagal nurodytą terminą dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
7.5. Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja tikrinti užsakymo formoje pateikto el. pašto dėžutę, iki bus gautas pranešimas apie planuojamą prekių pristatymą. Apie prekių pristatymo dieną ir preliminarų laiką pirkėjas yra informuojamas elektroniniu paštu arba skambučiu nurodytu telefono numeriu.
7.6. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą bei pasirašyti sąskaitą–faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą. Pirkėjui, pasirašius sąskaitą–faktūrą, važtaraštį arba kitą siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės komplektavimo neatitikimų nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia arba kitaip išoriškai pažeista), prekės yra pažeistos ir (arba) netinkamo komplektavimo, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje–faktūroje, važtaraštyje arba kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui arba jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir / arba prekių pažeidimų (neatitikimo) aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, ir dėl prekių komplektavimo neatitikimų.
7.7. Nustačius neatitikimą, Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju Pirkėjas kartu su transporto įmonės atstovu surašo laisvos formos aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.
7.8. Pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.
7.9. Jei klientui užsakytos prekės nėra pristatomos per nurodytą pristatymo laiką ir su juo nėra susisiekta telefonu ar el. paštu, prašome susisiekti su mumis elektroninio pašto adresu [email protected]
7.10. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
7.11. Jei viename užsakyme yra užsakomos prekės su skirtingais pristatymo terminais, tokiu atveju visam užsakymui yra taikomas ilgesnis pristatymo terminas. Pvz.: viename užsakyme yra užsakoma viena prekė su 1-2 savaičių pristatymo terminu, o kita su 6-8 savaičių pristatymo terminu, visam užsakymui bus taikomas 6-8 savaičių pristatymo terminas. Jei kažkuri prekė užsakymo vykdymo eigoje yra atšaukiama iš kliento pusės, kitoms likusioms prekėms bus taikomas ilgesnis pristatymo terminas, kuris buvo pritaikytas užsakymui po jo patvirtinimo sistemoje.
7.12. Pirkėjo viename užsakyme užsakytos kelios skirtingos  prekės gali būti pristatomos per kelis atskirus kartus.
7.13. Prekių pristatymo terminui sutapus su Lietuvos Respublikos Seimo patvirtintomis nedarbo dienomis, užsakymo įvykdymo terminas pratęsiamas be atskiro Pardavėjo pranešimo Pirkėjui.

8. Prekių grąžinimas

8.1. Prekės gali būti grąžintos Pardavėjui nenurodant grąžinimo priežasties. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes. Negrąžinamos ir nekeičiamos prekės:
8.1.1. Prekės, kurios buvo pagamintos pagal Pirkėjo individualius pasirinkimus, tokius kaip: spalva, audinio tipas ir tekstūra, išmatavimai ir kiti individualių pasirinkimų variantai;
8.1.2. Prekės, kurios yra užsakomos el. paštu, individualiai pasirenkant modelius, spalvas, apdailas bei medžiagas. Klientas patvirtina savo pasirinkimą pateikdamas užsakymą ir sumokėdamas už prekes.
8.2. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.
8.3. Norėdamas grąžinti prekes, Pirkėjas privalo susisiekti el. paštu [email protected] , pateikti informaciją apie norimą grąžinti prekę ar prekes bei pridėti apmokėjimą įrodantį dokumentą.
8.4. Prekių grąžinimo išlaidas visada apmoka Pirkėjas.
8.5. Pirkėjui, grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.5.1. grąžinamos prekės turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
8.5.2. prekės turi būti nesugadintos, nebandytos surinkinėti ir nenaudotos;
8.5.3. prekės turi būti nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
8.5.4. grąžinamos prekės turi būti tokio paties komplektavimo, kokio jas gavo Pirkėjas.
8.5.5. kokybiškų prekių negali grąžinti Pirkėjas kuris yra juridinis asmuo.
8.6. Prekės, netikusios dėl formos, dydžio, spalvos, modelio, komplektiškumo (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) priimamos iš Pirkėjo ir pakeičiamos arba už jas grąžinami pinigai per 14 dienų nuo prekės grąžinimo į Pardavėjo nurodytą vietą.
8.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.8. Visais grąžinimo atvejais Pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis el. paštu [email protected] ir, tik gavęs elektroninės parduotuvės patvirtinimą, gali vykdyti grąžinimą.
8.9. Kai grąžinama gauta ne ta prekė, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi tinkamų prekių arba Pirkėjas nepageidauja šių prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo prekės grąžinimo Pardavėjui.
8.10. Suma už Pirkėjui suteiktas papildomas pristatymo, užnešimo arba surinkimo paslaugas nėra negrąžina.
8.11. Pirkėjas prekes privalo grąžinti į Pardavėjo nurodytą vietą (adresą).
8.12. Pardavėjas įsipareigoja per 5 darbo dienas informuoti Pirkėją ar prekės atitinka visas aukščiau išvardintas grąžinimo sąlygas.
8.13. Pardavėjas gavęs grąžinamą prekę kuri neatitiko aukščiau išvardintų grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigų grąžinimo neatlieka ir apie tai informuos Pirkėją. Nuo šio pranešimo dienos Pirkėjas turi 14 dienų atsiimti prekę. Pirkėjui neatsiėmus grąžinamos prekės per 14 dienų, prekė tampa Pardavėjo nuosavybę be jokio papildomo piniginio kompensavimo pirkėjui jeigu nėra sutariama kitaip.

Kokybės garantija

10.1. Prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija, jeigu Pirkėjas yra fizinis asmuo. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai Pardavėjas perduoda prekes Pirkėjui. Juridiniams asmenims suteikiama 12 mėnesių garantija.
10.2. Garantija apima gamybos defektus ir medžiagų trūkumus, kurie turi įtakos baldų funkcionalumui ar išvaizdai.
10.3. Garantija netaikoma defektams, atsiradusiems dėl natūralaus nusidėvėjimo, netinkamo naudojimo, atsitiktinių pažeidimų ar nesilaikymo mūsų nurodytų priežiūros instrukcijų.
10.4. Garantija netaikoma šiais atvejais:
10.4.1. Pirkėjas ar Pirkėjo įgalioti asmenys, pažeidė prekių transportavimo, sandėliavimo, surinkimo, naudojimo, priežiūros bei eksploatacijos taisykles ir instrukcijas.
10.4.2. Natūralus medžiagų, tokių kaip apmušalai, nusidėvėjimas.
10.4.3. Mechaniniai pažeidimai, atsiradę naudojant baldus ne pagal paskirtį.
10.4.4. Baldų dalys ir medžiagos, natūraliai nusidėvinčios naudojimo metu (pvz., baldų tekstilė, porolonas, spyruoklės ir kt.).
10.5. Klientas praranda teisę į garantiją, jei:
10.5.1. Baldai buvo transportuoti, laikomi ar naudojami nesilaikant instrukcijų.
10.5.2. Defektai atsirado dėl mechaninių pažeidimų ar natūralaus nusidėvėjimo.
10.6. Garantija netaikoma nukainuotoms prekėms bei natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui.
10.7. Jeigu garantijos galiojimo laikotarpiu atsiranda prekės trūkumų, Pirkėjas privalo užfiksuoti matomus trūkumus. Trumpą jų aprašymą, vaizdinę medžiagą bei užsakymo patvirtinimo kopiją Pirkėjas turi nedelsiant atsiųsti el. paštu [email protected]
10.8. Pardavėjas Išanalizavęs atsiųstą aprašymą ir vaizdinę medžiagą pateikia atsakymą Pirkėjui per 5 darbo dienas.
10.9. Prekės trūkumų šalinimui, pirkėjas turi pristatyti prekes ar detales į Pardavėjo nurodytą vietą bei pateikti reikiamus pirkimo dokumentus. Sutvarkytas prekes ar pakaitines detales pirkėjas pasiima iš Pardavėjo nurodytos vietos.
10.10. Pirkėjas sutinka, kad prekių trūkumų šalinimas gali užtrukti nuo 4 iki 8 savaičių. Trūkumų šalinimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai Pirkėjas perduoda prekę Pardavėjui.